قسمت اول شروع از پایان








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

علیک ب برو بچ 

 راستش وبم زیادی شاخی شده یکم تنوع لازمه 

من دیشب یه رمان توی اینترنت خوندم که دوستم بهم معرفی کرده بود

اولش یکم چرته ولی

واقعا ازنظر من فوق العاده بود وقتی برین تو بحر داستان متوجه میشید که من چی میگم واقعا قشنکه

باید بکم که اولا این رمان ایرانیه و چون صحنه داشته به جاپ نرسیده وکرنه جزو رمان های برگزیده است

این رمان 7 قسمتیه و تغریبا هر قشمتش زیاد نوشته شده که فکر میکنم یه نویشنده واقعا هنرمند به نام  
shahrivar~

هر جا که اشمشو سرچ کردم این اومد فک کنم اشمش ین باشه خلاصه که بفرمایید قسمت اولشو بخونید خیلی زیاده ولی من چون به خوندن رمان های بلند عادت دارم برام عادیه شمارو نمیدونم
بفرمایید ادامه ...
راستی این هفت قسمتی بود ولی من اگ بتونم تو دوسع قسمت خلاصش میکنم
اسم رمانشم شروع از پایان 
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

delara
ساعت7:21---4 خرداد 1395
دمت گرم دایی وبلاگت خیلی خفنه
پاسخ:دلارا جان ادرس وب تو چرا ندادی تا برات جبران کنم عزیزم؟


☼Anonymous☼
ساعت17:16---14 فروردين 1395
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: ۴۴۰۰


علی
ساعت19:56---7 اسفند 1394
وبت عالیه

✘ MISS ȺӀօղҽ ✘
ساعت22:05---29 بهمن 1394
عالیه اجی جوونم حرف ندارههه
پاسخ:قوربونت


mehrshad
ساعت16:18---26 بهمن 1394
اووففففف اینم از رمان گذاشتنت
باوووو باس لینک دانلود یه پی دی افی چیزی بذاری
این ینی چی؟
آدم کور میشه با این فونت مسخره و رنگ صورتی بخونه اینو
بعدش این همشه؟؟
این که بریزیش رو هم 50 صفحه نمیشه
صحنه دارم که میگی به درد نخورد اصن ... سلیقت خوف نیس تااااااااا ایشششش
خودم رمان بنویسم از این بهتر میشه خووو
پاسخ: این ی رمان مجازی بود بعدشم اینقدر گوه میخوری واست نگرانم ی وخ رودل کنی خیلی گوز داری خودت رمان بنویس از سلیقمم ایراد نگیر خودت سرتا پات ایراده درضمن تو برو گو تو بخور گشنه نمونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 بهمن 1394ساعت 14:36 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین